SMS priminimai dėl HIG, BPG bei prašymas palikti atsiliepimą

darwa - dental appointment registration web application

SMS priminimai dėl HIG, BPG bei prašymas palikti atsiliepimą

2021-05-30 Uncategorized 0

perskaitykite atidžiai. Nuoroda į FAQ skiltį su ta pačia informacija

Prašymas palikti atsiliepimą

Po apmokėto vizito klientui gali būti išsiųstas SMS su prašymu įvertinti kliniką. Tokiu būdu jūs galite klientą nukreipti į norimą psl ir gauti “laikus” arba neigiamus atsiliepimus (su kuriais irgi reiks dirbti). Turim rinkti statistiką apie klientų nuomonę. Prieš siunčiant bus tikrinama, ar tokio tipo pranešimas (ne)buvo siųstas per laiko tarpą X. Apie review’ų skaičiaus svarbą daugiau informacijos internete.

Šią funkciją galite įjungti eidami į Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai-> skiltis “Atsiliepimo SMS siuntimo valdymas“, nustatydami “SMS_REVIEW_ENABLED” į TAIP. SMS_REVIEW_TEXT – SMS tekstas su linku į jūsų review puslapį. Nepamirškit naudoti URL shortener, nes SMS ilgis ribotas (rekomenduojam 150 simbolius). pvz.: “palaikinkit mus, nuoroda i psl. Jusu Imone”.

SMS_REVIEW_NEW_AFTER nustatykite į dienų skaičių, po kiek jūs vėl norėtumėte siųsti klientui tokio tipo SMS. Sistema siūlys 30 dienų. Pasirinkite patys. Nenumažinkite – 1 diena reikš, kad kitą dieną atvykęs klientas ir vėl gaus SMS. Tik ar norit jį taip “užspaminti”?

Ar klientui buvo siųstas review tipo SMS’as galite pasitikrinti kliento kortelėje, “Priminimai” skiltyje.

SMS priminimai dėl HIG, BPG

Jei klientas klinikoje lankėsi prieš +-6 mėn pas Higienisto ar BPG tipo daktarą (nustatymas prie vartototojo tipo Admin->Vartotojų administravimas->Tipas) ir ateityje neturi vizitų pas Higienistą/BPG, galima išsiųsti SMS pranešimą su tekstu primenant, kad klientas nebuvo pas gydytoją tam tikrą periodą ir mes kviečiam jį pasidaryti higieną ar apsilankyti BPG profilaktikai. Tai galėtų būti “apšildanti” žinutė prieš skambutį klientui. Yra padaryta ataskaita (Ataskaitos->Ataskaitų puslapis->SMS marketingas->Automatiškai klientams išsiųsti SMS priminimai HIG ir BPG (pašildymas skambučiui)), kurioje rodomi klientai, kuriems buvo (ir kada) siųsti priminimo SMS. Ataskaita yra su nuoroda ties klientoID, kurį paspaudus būsite peradresuojami į kliento kortelės “Priminimai” skiltį su informacijos apie priminimą aktyvia forma, kurioje galite pasižymėti, koks buvo skambučio rezultatas. Išsaugoję skambučio rezultato informaciją ateityje galėsite matyti, kaip sekėsi bendrauti su klientu. Kitas tokio tipo priminimas bus siunčiamas vėl po laiko tarpo X, jei klientas neužsirašė vizitui.

Šią funkciją galite įjungti eidami į Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai-> skiltis “SMS Kvietimas HIGIENAI/BPG po numatyto laikotarpio“, nustatydami “SMS_HIG/BPG_REMIND_ENABLED” į TAIP. SMS_HIG/BPG_REMIND_TEXT – SMS tekstas . pvz.: “Seniai Jus mateme Higienos kabinete. Prašom susisiekti del vizito laiko. Jusu Imone tel. XYZ”.

SMS_HIG/BPG_REMIND_BEFORE nustatykite į dienų skaičių, per kiek laiko nuo paskutinio HIG/BPG vizito norėtumėte siųsti klientui tokio tipo SMS. Sistema siūlys 150 dienų. Įveskite patys. Nenumažinkite – 1 diena reikš, kad klientui po dienos vėl bus siunčiamas tokio tipo SMS. Tik ar norit jį taip “užspaminti”?

Ar klientui buvo siųstas HIG/BPG priminimo tipo SMS’as galite pasitikrinti kliento kortelėje, “Priminimai” skiltyje.

ĮSPĖJIMAS: SMS’ai generuojami kiekvieną sekmadienį 4 val ryto ir dedami į siuntimo eilę nuo sekančios darbo dienos nuo 9:00 kas 20 sekundžių tam, kad DARWA SMS mobili aplikacija tūrėtų laiko tarpuose išsiųsti ir būtinąsias vizitų ir priminimų žinutes. Todėl pvz 200 klientų bus sudėti į +-1 val. eilę. Tad 10:00 matydami išsiųstų “pašildymo” sms ataskaitą galite dar nepamatyti visų SMS/klientų

INFORMACIJA: tuo atveju, jei pacientas po priminimo neužsirašė HIG/BPG vizitui, priminimas jam bus siunčiamas vėl po laikotarpio X.

INFORMACIJAI: SMS priminimas nebus siunčiamas, jei klientas nei karto nebuvo pas higienistą ar BPGistą. Jei buvo tik Higienos – gaus higienos priminimą, jei tik BPG – gaus BPG priminimą, o jei buvo pas abu – abu atskirus priminimus.