DUK

darwa - dental appointment registration web application

Nuo ko pradėti (7)

  1. Paruošti sistemai reikalinga užpildyti kontaktų formą
  2. Bus atsiųstas linkas kur jungtis, vartotojas, slaptažodis + slaptažodis, skirtas suvesti į DarwaSMS programėlę.
  3. Sistemoje pirmi veiksmai:
    1. Admin->Vartotojų administravimas – Susivesti sistemos vartotojus, nurodant jų, kaip darbuotojų tipus, prieigos lygį bei pajamas procentais arba už valandas
    2. Admin->Daktarų darbo laikas – Nustatyti daktarų darbo grafiką
    3. Kientai->Naujas klientas – Susivesti kelis klientus
    4. meniu ikonėlė su kalendoriumi->spausti ant laiko nuorodos – suvesti kelis vizitus.
    5. meniu ikonėlė su kalendoriumi->paspauskit “saulės” ar “x” ikonas pažymit, kad klientas atvyko arba ne;
    6. Admin->Sistemos nustatymai->Kainoraštis – suvesti paslaugų grupes bei paslaugas. (Sąraše paslaugų grupių be nei vienos priskirtos paslaugos nesimatys, tačiau kuriant paslaugą paslaugų grupė matysis)
    7. meniu ikonėlė su kalendoriumi->spausti ant vizito (nuoroda ant laiko) – Pasirinkit paslaugų grupę ir priskirkit klientui paslaugą ir/ar prekę. Išsaugokit paslaugos kainą
    8. meniu ikonėlė su kalendoriumi->spausti ant “žalio” vizito atsiradusio kainos ženklo. Nurodykit, kaip klientas atsiskaitė. Išsaugokit atsiskaitymą
    9. Finansai->Apmokėjimas už vizitą – Pasitikrinkite, ar matoma užfiksuota suma

Jei naudosite SMS pranešimus, atlikite nustatymus pagal reikalavimus. ĮSPĖJIMAS – bandydamiesi sistemą klientams suveskite savo telefono numerius tam, kad bandymo metu suvedus vizitus ar juos atšaukus nebūtų klientai informuojami SMSais

Category: Nuo ko pradėti

Meniu->Admin->Darbo valandos

  • Skaičius prie mygtuko darbuotojo ir mėnesio sankirtoje rodo kiek tą mėnesį darbuotojas turi darbo dienų
  • Paspausti ties darbuotoju ir mėnesiu esantį mygtuką galėsite redaguoti darbo valandas.
  • Neaktyvus laukas reiškia, kad to mėnesio redaguoti negalima (praeities duomenų nekeičiam)
  • Atsidarius “Darbo valandos”, pažymėkite varneles ten, kur norite daryti pakeitimus
  • Spaudžiant “Trinti” pašalinsite pažymėtose datose nurodytus darbo laikus.
    • Rekomenduoju pirma sukurti kitą dieną, perkelti iš trinamos dienos pacientus ir tada ištrinti nebereikalingą dieną.
  • Trinant darbo laiko laukai ignoruojami
  • Spaudžiant “Išsaugoti” išsaugosite pasirinktose dienose tokį darbo laiką, kokį nurodėte “Darbo pradžia” ir “darbo pabaiga” laukuose
  • Išsaugant darbo laikai turi būti nurodyti formatu HH:mm pvz.: 15:30 arba 9:40
  • Jei įjungta – galite pasirinkti darbo vietą
  • Jei įjungta – galite nurodyti darbuotojo pagalbininką
  • ĮSPĖJIMAS – pakeitimai vykdomi visoms pasirinktoms/pažymėtoms datoms
  • ĮSPĖJIMAS – darbo laikas nurodomas be trūkių. Jei darboutojas dirba visą darbo dieną tačiau turi pvz. 2 valandų tarpą, šias detales galite redaguoti klientų kalendoriaus valdymo lange nurodydami užimtą laiką kaip “break”/”nedarbo laikas”

Category: Nuo ko pradėti

Meniu->Admin-> Vartotojų administravimas

Naujo darbuotojo pridėjimas

  • Spauskite “Kurti naują vartotoją”
  • Užpildykite reikiamus laukus
  • Spauskite “Išsaugoti”

Redaguoti darbuotojo informacija

  • Paspauskite darbuotojų sąraše informacinę eilutę
  • Redaguokite reikiamą informaciją apie darbuotoją
  • Spauskite “Išsaugoti”

Laukų reikšmės

Duomenų lauko pavadinimas Reikšmė (* – privalomas)
Prisijungimo vardas *Prisijungimo prie sistemos vardas (angl.: user name). Pvz.: vardenis.pavardenis arba el.pastas
Vardas Pavardė *
Kreipinys Šauksminiko linksnis ir trumpesnė forma, pvz.: Vardeni P.
Dirba nuo *
Dirbo iki
Dirba * Taip/Ne. Naudojamas tada, kai pvz.: darbuotojas išeina motinystės ar tėvystės atostogų
Tipas * Čia nurodomas vartotojo tipas kaip darbuotojo. Informacija naudojama ataskaitose grupuoti darbuotojų info pagal
Teisės * Čia nurodomas sistemos matomumas vartotojui.
20-Personalas – mato tik klientų sąrašą ir kalendorių. Negali atlikti redagavimo veiksmų. Pvz.: asistentas
10-Specialistas – mato klientų sąrašą ir kalendorių, gali nurodyti paslaugų kainą, kurti vizitus, kurti klientus. Pvz. daktaras
5-Admin – neturi prieigos prie statistinės informacijos bei nemato darbuotojų darbo užmokesčio informacijos
2-Buhalteris-mato visą, su finansais, susijusią informaciją
0-Visos teisės – mato visą sistemos fukcionalumą
Tas pačias teises turintys darbuotojai nemato vieni kito informacijos, pvz.: vienas daktaras nematys kito daktaro pacientams taikomų įkainių. Tačiau matys daktaro kalendorių ir pacientus.
Pagalbininkas
Darbo vieta
Telefonasrekomenduojama naudoti 86NNNNNNN formatą
Emailas
Slaptažodis *Slaptažodžiui naudokite didžiasias mažasias raides, bent vieną skaičių ir simbolius *$-+?_&=!%{}/
Slaptažodžio sudėtingumas padės išlaikyti ne tik jūsų darbuotojų, bet svarbiausiai, jūsų klientų duomenis
Uždarbis % Darbo užmokestis kaip procentinė dalis nuo uždirbtų pajamų “po mokesčių”
ValandinisDarbo užmokestis per valandą “po mokesčių”
Priedas Kasmėnesinis priedas arba atskaitymas (su minuso ženklu)
Category: Nuo ko pradėti

DARWA gali tiesiogiai perduoti kasos čekio informaciją spausdinti RASO fiskalo blokui/spausdintuvui POS RASO-01 bei kortelių skaitytuvui VERIFONE informaciją, kiek pinigų reikia nuskaityti nuo kortelės. Jūsų administratorėms tai leis sutaupyti marias laiko ir išvengti klaidų dirbant su pinigais.

Galėsite priimti grynuosius ar mokėjimą kortele kai vizito metu prie vizito informacijos bus suvesta mokėtina suma.

Finansai->Kasa – leidžia atlikti operacijas:

  1. X Z ataskaitos
  2. “virtuali X ataskaita” – taupom popierių tad galim pasitikrinti X ataskaitą sistemoje
  3. Grynų pinigų įnešimas į kasą
  4. Grynų pinigų išėmimas
  5. Peržiūrėti VISUS fiskalo parametrus
  6. Atsispausdinti “Periodinę suminę fiskalinę ataskaitą”

Sprendimo techniniai reikalavimai

  • Stacionarus kompiuteris ten, kur bus priimami pinigai, vietoje (toliau Administracijos kompiuteris);
    • Rekomenduojam verslo klasės kompiuterius.: pvz.: Dell SFF su 5 klasės procesoriumi, 8 GB RAM, SSD disku (vietos pagal poreikį). Reikalavimai formuoti 2020 metais, laikui bėgant gali tik didėt
    • COM port‘as – per kurį bus jungiamas fiskalo blokas/kvitų spausdintuvas
    • Mozzila Firefox naujausia naršyklė
  • Interneto ryšys Administracijos kompiuteryje
  • Statinis IP įmonėje
  • Statinis (rezervuotas) IP Administracijos kompiuteryje
  • NAT’inimas tarp išorinio IP:porto į vidinį Administracijos kompiuterio IP:Portą (kurio klausys RASO webservisas)
  • LABAI rekomenduojama – saugumo taisyklė tinklo įrangoje, kad leistų komunikaciją tarp DARWA serverių ir įmonės stationio IP:porto.
  • Pasiekiamas RASO webservisas sutartu portu (vienas nulis nulis aštuoni aštuoni) iš išorės (žr. kompiuterinės darbo vietos paruošimas)
  • RASO fiskalo spausdintuvas pajungtas su integruotu Verifone kortelių skaitytuvu

Galime ir mes paruošti darbo vietą, t.y. užsakyti įrangą, internetinio ryšio tiekėją ir kt. – nuimti nuo jūsų visą IT organizavimo galvos skausmą.

RASO fiskalo paruošimas

Kreipiatės į UAB RASO, informuodami, kad norite fiskalinio spausdintuvo kartu su integruotu kortelių skaitytuvo sprendimu, skirto darbui su DARWA sistema odontologinėje klinikoje. Ieškoti Tado Orsausko (gali kisti). UAB RASO atstovai pajungs kvitų spausdintuvą bei atliks reikiamus darbus su Verifone skaitytuvo integravimu. RASO darbai kainuos.

Svarbiausią – kad RASO įjungtų webservisą ant administracijos kompiuterio bei padarytų, kad šis servisas pasileistų visada, kai įjungiamas kompiuteris.

Verfifone kortelių skaitytuvo pajungimo metu reikės atlikti formalumus tarp jūsų įmonės banko ir Verifone. Verifone tikrai jums paaiškins ką atlikti.

PAPILDOMAI kad RASO nustatytų, jog 3PVM skyrius ( arba skyrius nr 2’as pagal RASO DLL logiką) būtų PVM0%. Arba informuotų jus, kuris skyrius yra PVM0%. Dažniausiai tai būna 2skyrius.

Kompiuterinės darbo vietos paruošimas

(žemiau informacija pateikiama tech specialistams – jums patiems arba jūs prižiūrinčiai IT kompanijai). DARWA sistemai, norint perduoti kvito informaciją jūsų fiskalui, reikia pasiekti paleistą RASO fiskalo webservisą

Reikalavimai kompiuteriniam tinklui:

  • Išorinis statinis IP – susitarti su internetinio ryšio paslaugą teikiančia bendrove, kad tokį suteiktų. Reiks jį nurodyti DARWA sistemoje
  • Ryšio kokybė – Geras PING’as, taigi optika arba kabelis. Nėra daug perduodamų duomenų, tačiau yra dažnų SMS pasitikrinimai, įeinančio skambučio tikrinimas ir pan, tad reikia kokybiško ryšio. Sparta – max 10Mbps. Nenaudokite 4/5/xG stotelių, nes dažnas mobilių operatorių “pasiteisinimas” esant prastam ryšiui – “piko valandomis negalime užtikrinti pastovaus greičio”, o jūs nepamirškit, kad dirbsite būtent piko valandomis.
  • Vidiniame tinkle esantiems kompiuteriams arba visų IP adresai statiniai arba išduodami pvz.: router’yje esančio DHCP serviso
  • Išorinis tinklo įrenginys, sakykim router’is, moka NATint

Ką reikia padaryti? sujungti išorinio IP adresą bei portą su vidiniu administracijos kompiuterio IP ir portu, ant kurio paleistas RASO webservisas:

  • routeryje sukuriam NAT taisyklę, kad kai iš išorės bus kreipimasis į portą (vienas nulis nulis aštuoni aštuoni), perduoti jį į administracijos kompiuterį portui xyz
  • gerai būtų, kad būtų užklausų filtravimas (firewall), kad nepriimtų užklausų iš kito IP, nei DARWA serverių IP;
  • Administracijos kompiuteriui nustatykite statinį IP, kad NAT taisyklės nereiktų perdarinėt

DARWA nustatymai

Admin->sistemos nustatymai->Fiskalas

  • Aktyvuokite/išjunkite fiskalo pajungimą – FISCAL_ENABLED
  • Nurodykite išorinį IP (ne administracijos kompiuterio, o įmonės išorinį IP) adresą bei portą su webserviso užklausų dalimi, pvz.: http://10.10.101.104:10088/DLLPOST
  • Jei RASO informavo, kad PVM_0 yra ne 2 skyrius – pasitaisykit pagal gautą informaciją. Tokiu atveju reikia pakeisti ir PVM_21 (kreiptis į RASO, dėl informacijos)
  • DEFAULT_SERVICE_NAME – ant čekio rodomas paslaugos tekstas
  • Išsaugot pakeitimus

atlikus veiksmus pasitikrinti galite ar sujungimas tarp kasos ir DARWA yra – eikite į Finansai->Kasa. Jei puslapis neužsikrauna ir nerodo užrašo “Sujungimas su Kasa pavyko”, vadinasi kažkur šioje grandinėje prasileista su nustatymais 😉

Neturim interneto – verslo tęstinumo atvejis

Kartais paveda internetinio ryšio tiekėjai, dėl ko negalimas darbas su kasos aparatu, nes jūsų kompiuteris nepasiekia DARWA sistemos. Viskas paprasta:

  • Admin->Sistemos nustatymai->Fiskalas->FISCAL_ENABLED nustatyi į “ne”
  • perkraunat kompiuterį, pasileidžiat RASO POS1 programą ir darot operacijas su RASO DLL EXE sprendimu. Dėl detalių kreipkitės į RASO atstovus kaip naudotis sistema.
  • KAI atsistato ryšys -Admin->Sistemos nustatymai->Fiskalas->FISCAL_ENABLED nustatyi į “tapi”
  • perkraunat kompiuterį
  • Ir vėl pinigus “vedatės” per DARWA integruotą sprendimą.
  • Paprasta 😉
Category: Nuo ko pradėti

SMS pranešimai veikia kombinacijoje – DARWA SMS mobili aplikacija ir DARWA sistema. DARWA SMS aplikacija diegiama į mobilų telefoną ir nustatoma komunikacijai su DARWA sistema. DARWA SMS į sistemą perduoda įeinančius/išeinančius skambučius bei gautus SMS’us, atlieka sistemoje paruoštų SMS’ų išsiuntimą klientams. Dėl

SMS nustatymai sistemoje

Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai

Čia galite įjungti/išjungti SMS pranešimų siuntimą. Atitinkamai turite nurodyti, kokį tekstą siųs sistema prie skirtingų veiksmų. Laiko nustatymai yra minutėmis.

Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai PRO – pasistūmėjusiems poreikiams

Šie nustatymai yra tiems, kam reikia papildomų pranešimų klientams. Numatytas veikimas informuojant klientus prieš 72 valandas ir prieš 2 valandas.

Mobilaus telefono nustatymas

  1. Nustatyt telefone “allow apps from external sources” (sudiegus programą šią opciją galite išjungti), kad galima būtų sudiegti aplikaciją
  2. Parsisiųsti mobilią aplikaciją Xaiomi Redmi 8T note arba Huawei P20 Pro . PRIVALOMA Android 9.1___ (kaip downgradinti). Neupgradinti į ANDROID 10!!!
  3. Sunistaliuoti aplikaciją į mobilų įrenginį
  4. Dar kartą paklausus “ar tikrai norime instaliuoti nes kūrėjas yra nežinomas” – patvirtinkite, kad norite
  5. Kai diegimas baigiasi – “Close”
  6. Reikia leisti aplikacijai prieiti Settings->Apps->DarwaSMS. Priklausomai nuo gamintojo šių parametrų nustatymas telefono gali būti skirtingose vietose:
    1. Permissions-> allow/leisti “Call logs” / SMS / Storage / Telephone
    2. Data usage-> allow/leisti “Mobile data” / Wi-Fi / “Background data”
  7. Grįžtat į Home Screeną. Pasileidžiat stadartinę telefono programėlę, skirtą SMS siuntimui/gavimui. (turėtų būti apatinėje juostoje antra ikona iš kairės).
  8. SMS app nustatymas (kur gauname ir siunčiame sms):
    1. Spaudžiame ant SMS ikonos (turėtų būti apatinėje juostoje antra ikona iš kairės).
    2. Viršuj kairiam kampe yra 3 taškeliai. Spaudžiam. Pasirenkam settings.
    3. Toliau pasirenkame “Chat features”. – . :
      1. Enable chat features->išjungiame, kad būtų neatktyvus mygtukas (pilkas pasidaro);
      2. Turi būti išjungti ir likę kiti apačioje pasirinkimai
      3. Grįžtame atgal
    4. Pasirenkame Spam protection. “Enable spam protection” – išjungiame. Grįžtam atgal.
    5. Pasirenkam Advanced:
      1. Paspaudžiam Group messaging. Atsidariusiame pasirinkime pasirenkam “Send an SMS reply to all recipients and get individual replies (mass text)”
      2. pasirenkame Auto-download MMS->išjungiame
      3. Visi kiti pasirinkimai apačioje turi būti irgi neaktyvus (išjungti)
    6. Grįžtame atgal ir spaudžiame “Help to improve Messages” – išjungiame
    7. Toliau išeiname iš šios programos
  9. Pasileidžiat DarwaSMS
  10. Pasirenkat meniu (trys taškai viršuje dešnėje)->Settings
    1. “Enable DarwaSMS” – įjungia išjungia aplikacijos veikimą
    2. Server URL – http://****.darwa.lt:3808/GDW/DarwaSMSServlet (žvaigždutes pakeisti į gamintojo nurodytą puslapio fragmentą)
    3. Pasword – gausit iš gamintojo
    4. Poll interval nustatyti į 1 min
    5. Pažymėti Keep new messages
    6. Pažymėti Call notifications
    7. Pažymėti Forward sent messages
  11. Nustatyti, kad nenaujintų Android versijos!

Testuota su Redmi Note 8T (rekomenduoju) bei Huawey P20 pro

DarwaSMS atnaujinimas

Parsisiunčiat aplikaciją iš čia. Jei siuntėt į kompiuterį, tai perkelkit per USB kabelį į telefono Downloads direktoriją. Jei siuntėtės su mobiliu, failas ir bus išsaugotas Downloads direktorijoje.

Telefone atsidarote File Manager aplikaciją. Spaudžiat ant Downloads direktorijos ir ieškote ten failo app-debug.apk. Spaudžiat ant jo. Iššoks pranešimas su paklausimu “instaliuojat neregistruotą aplikaciją” ir pasirinkimas “Atšaukti” ir “Settings”. Renkamės nustatymus ir “įjungiam” leidimą leisti instaliuoti neregistruoto gamintojo aplikaciją.

Category: Nuo ko pradėti

perskaitykite atidžiai

Prašymas palikti atsiliepimą

Po apmokėto vizito klientui gali būti išsiųstas SMS su prašymu įvertinti kliniką. Tokiu būdu jūs galite klientą nukreipti į norimą psl ir gauti “laikus” arba neigiamus atsiliepimus (su kuriais irgi reiks dirbti). Turim rinkti statistiką apie klientų nuomonę. Prieš siunčiant bus tikrinama, ar tokio tipo pranešimas (ne)buvo siųstas per laiko tarpą X. Apie review’ų skaičiaus svarbą daugiau informacijos internete.

Šią funkciją galite įjungti eidami į Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai-> skiltis “Atsiliepimo SMS siuntimo valdymas“, nustatydami “SMS_REVIEW_ENABLED” į TAIP. SMS_REVIEW_TEXT – SMS tekstas su linku į jūsų review puslapį. Nepamirškit naudoti URL shortener, nes SMS ilgis ribotas (rekomenduojam 150 simbolius). pvz.: “palaikinkit mus, nuoroda i psl. Jusu Imone”.

SMS_REVIEW_NEW_AFTER nustatykite į dienų skaičių, po kiek jūs vėl norėtumėte siųsti klientui tokio tipo SMS. Sistema siūlys 30 dienų. Pasirinkite patys. Nenumažinkite – 1 diena reikš, kad kitą dieną atvykęs klientas ir vėl gaus SMS. Tik ar norit jį taip “užspaminti”?

Ar klientui buvo siųstas review tipo SMS’as galite pasitikrinti kliento kortelėje, “Priminimai” skiltyje.

SMS priminimai dėl HIG, BPG

Jei klientas klinikoje lankėsi prieš +-6 mėn pas Higienisto ar BPG tipo daktarą (nustatymas prie vartototojo tipo Admin->Vartotojų administravimas->Tipas) ir ateityje neturi vizitų pas Higienistą/BPG, galima išsiųsti SMS pranešimą su tekstu primenant, kad klientas nebuvo pas gydytoją tam tikrą periodą ir mes kviečiam jį pasidaryti higieną ar apsilankyti BPG profilaktikai. Tai galėtų būti “apšildanti” žinutė prieš skambutį klientui. Yra padaryta ataskaita (Ataskaitos->Ataskaitų puslapis->SMS marketingas->Automatiškai klientams išsiųsti SMS priminimai HIG ir BPG (pašildymas skambučiui)), kurioje rodomi klientai, kuriems buvo (ir kada) siųsti priminimo SMS. Ataskaita yra su nuoroda ties klientoID, kurį paspaudus būsite peradresuojami į kliento kortelės “Priminimai” skiltį su informacijos apie priminimą aktyvia forma, kurioje galite pasižymėti, koks buvo skambučio rezultatas. Išsaugoję skambučio rezultato informaciją ateityje galėsite matyti, kaip sekėsi bendrauti su klientu. Kitas tokio tipo priminimas bus siunčiamas vėl po laiko tarpo X, jei klientas neužsirašė vizitui.

Šią funkciją galite įjungti eidami į Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai-> skiltis “SMS Kvietimas HIGIENAI/BPG po numatyto laikotarpio“, nustatydami “SMS_HIG/BPG_REMIND_ENABLED” į TAIP. SMS_HIG/BPG_REMIND_TEXT – SMS tekstas . pvz.: “Seniai Jus mateme Higienos kabinete. Prašom susisiekti del vizito laiko. Jusu Imone tel. XYZ”.

SMS_HIG/BPG_REMIND_BEFORE nustatykite į dienų skaičių, per kiek laiko nuo paskutinio HIG/BPG vizito norėtumėte siųsti klientui tokio tipo SMS. Sistema siūlys 150 dienų. Įveskite patys. Nenumažinkite – 1 diena reikš, kad klientui po dienos vėl bus siunčiamas tokio tipo SMS. Tik ar norit jį taip “užspaminti”?

Ar klientui buvo siųstas HIG/BPG priminimo tipo SMS’as galite pasitikrinti kliento kortelėje, “Priminimai” skiltyje.

ĮSPĖJIMAS: SMS’ai generuojami kiekvieną sekmadienį 4 val ryto ir dedami į siuntimo eilę nuo sekančios darbo dienos nuo 9:00 kas 20 sekundžių tam, kad DARWA SMS mobili aplikacija tūrėtų laiko tarpuose išsiųsti ir būtinąsias vizitų ir priminimų žinutes. Todėl pvz 200 klientų bus sudėti į +-1 val. eilę. Tad 10:00 matydami išsiųstų “pašildymo” sms ataskaitą galite dar nepamatyti visų SMS/klientų

INFORMACIJA: tuo atveju, jei pacientas po priminimo neužsirašė HIG/BPG vizitui, priminimas jam bus siunčiamas vėl po laikotarpio X.

INFORMACIJAI: SMS priminimas nebus siunčiamas, jei klientas nei karto nebuvo pas higienistą ar BPGistą. Jei buvo tik Higienos – gaus higienos priminimą, jei tik BPG – gaus BPG priminimą, o jei buvo pas abu – abu atskirus priminimus.

Category: Nuo ko pradėti

Norėdami, kad priminimus apie vizitus sistema siųstų tik darbo metu, nustatykite Admin->Sistemos nustatymai->SMS’ai->APP_NOTIFY_WORK_HOURS_ONLY nustatykite į TAIP ir nurodykite, kurią valandą vėliausiai norite siųsti “priminimų prieš 24 val” SMS’us. Rekomenduotina valanda yra 16, kad dar liktų laiko susitvarkyti su nepatvirtintais vizitais.

Nepamirškite pakeisti “rytoj” į {_date1_}, nes rytojus gali būti po 4 dienų (pvz. kalėdų atveju)

Category: Nuo ko pradėti